Gvision.bg Общи Условия

Уважаеми клиенти,
Моля прочетете внимателно общите условия за пазаруване чрез магазина за електронна търговия Gvision.bg.

І. Продукти:

Онлайн магазин Gvision.bg предлага богата гама продукти и аксесоари. Стоките, предлагани на този електронен магазин са с гарантирано качество. Публикуваните на сайта описания на предлаганите стоки са с информативна цел. Възможно е да бъдат допуснати технически грешки.

ІІ. Цени:

Цените на стоките посочени на сайта са крайни и не включват цената за доставка до клиента. Цените на продуктите могат да бъдат променяни, без да е необходимо предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална, към момента на поръчката.

ІІІ. Поръчки:

Сайта предоставя удобен интерфейс за създаване на поръчката Ви. След като оформите поръчката си кликнете на линковете водещи към количката, където са изброени всички избрани от Вас продукти с количества и цени. След като потвърдите поръчката, на посоченият от Вас e-mail адрес ще получите потвърдително писмо с номер и дата на поръчката и нейното съдържание.

ІV. Срокове и условия:

Стоките, поръчани в Gvision.bg се доставят от 1 до 3 работни дни от получаване на поръчката. Когато продукта не е наличен, ние сме длъжни да Ви уведомим в горепосочения срок. Gvision.bg не носи отговорност за забава на поръчките по вина на куриерската фирма, неточен адрес или други форсмажорни обстоятелства.

V. Гаранция, рекламация и връщане на продуктите:

1. При получаването на стоката, ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ е длъжен незабавно да я прегледа, и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи /който и да е от изискваните от българското законодателство/, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.

2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката, в присъствие на куриера или лицето извършващо доставката, се съставя констативен протокол като ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ отказва да получи пратката. ПОЛЗВАТЕЛЯТ изпраща снимки на заснетите дефекти на уреда, заснета транспортната опаковка от всичките й страни и предявява претенции за рекламация в писмен вид на следният имейл адрес: support@gvision.bg

3. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ не направи оглед на получената стока и не предяви незабавни претенции, пред лицето извърщващо доставката, стоката се смята за одобрена, и потребителят губи право да претендира на по-късен етап.

4. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на ПОЛЗВАТЕЛЯ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. ПОЛЗВАТЕЛЯТ отправя претенции към избраният от него превозвач.

5. ПОЛЗВАТЕЛЯТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а,б .

6. ПОЛЗВАТЕЛЯТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на ПОЛЗВАТЕЛЯ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба.

7. ПОЛЗВАТЕЛЯТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок на адрес: София, офис на Еконт София , бул.Константин Величков 3, към "ГАП 2000 Електроникс" с телефон"0884899996

8. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява заплатената сума от ПОЛЗВАТЕЛЯ за закупения продукт, включително с разходите за доставка /ако е имало такива/, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на ПОЛЗВАТЕЛЯ да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от ПОЛЗВАТЕЛЯ. При неспазване на срока за връщане на стоката от ПОЛЗВАТЕЛЯ, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума докато не получи обратно стоката от потребителя.

9. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.

10. Правото на отказ от договор за продажба от разстояние в 14-дневен срок по чл.50 от ЗЗП не се прилага за запечатани информационни продукти, софтуер, видеозаписи и звукозаписи. Във връзка с чл.57 т.9 от ЗЗП, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатена сума за използван или изпробван информационен продукт, с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране. Такива стоки са: дигитални носители, преносима памет, компютърни игри, DVD, CD, видеокасети без запис, батерии.

11.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако ПОЛЗВАТЕЛЯТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения

12. В случай на обстоятелствата посочени в т.6.1, 6.2 и 6.3, както пагуба или загуба на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява заплатената сума за стоката и всички свързани с нея разходи.


Условия за връщане

Продуктът може да бъде върнат в срок от 14 дни от доставката му.

За да бъде осъществено връщането, пишета на office@gvision.bg и ние ще ти дадем инструкции за връщането.

Транспортните разходи за връщане сe покриват ОТ КУПУВАЧА. Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:

  • 1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян, без каквито и да е външни следи от употреба.
  • 2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана - трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.
  • 3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.
  • 4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
  • 5) Да няма липсващи аксесоари - ако бъдат изпратени такива към самата поръчка

Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме правото да откажем връщане.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (документ от куриер или разпечатка он сайта на търговеца). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани (разпечатване на целофана или скъсана кутия се счита за нарушена цялост на опаковката). Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – по банкова сметка в срок до 14 дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с документ, ако е разопакована и т.н.) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка. Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на някой от телефоните обявени в сайта. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния. На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие или дефект, както и за стоки, чието несъотвествие се дължи от материали предоставени от клиента. Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона или направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ? отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма. При предявяване на рекламация в срок до 14 работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които клиента е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.

ОБСЛУЖВАНЕ НА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ

Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу. Попълване на формуляр за връщане/рекламация с описано подробно становище на причините за връщане/рекламация. След получаване на формуляра Доставчика връща отговор на Клиента на валиден e-mail адрес. Доставчика си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента ако прецени, че основанието му за връщане/рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на Клиента. В случай, че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация доставчкя уведомява Клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/ Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до офиса на фирмата. Важно е пратките да бъдат добре опаковани. За всяка стока върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед се попълва становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, за който Доставчика трябва да излезе със становище пред Клиента в законоустановения срок – до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация. След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчика уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията: 1. Изпраща на Клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка 2. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт предлага варианти за избор на друг продукт на същата стойност 3. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт доставчика възстановява стойността на Клиента в законо установения ред. При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол Доставчика уведомява Клиента за становището си, като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента e-mail адрес. Клиентът уведомява доставчика по телефон или e-mail за последващи действия относно рекламационния продукт. При заявяване за обратно получаване, продукта и констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин, като разходите по получаването са за негова сметка. Ако в 30 /тридесет/ дневен срок след уведомяването, Клиента не потърси стоката си Доставчика запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.

Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки:

Може да свалите от тук: https://bit.ly/3aXRjR4

VІІ. Права и задължения на Gvision.bg:

Ние сме длъжни да спазваме стриктно Закона за защита на личните данни, да защитаваме предоставената ни от клиента информация, да доставим поръчаните продукти в договорения срок на посочения адрес.

Ние имаме право да не доставим поръчаните продукти при посочени неверни адрес и/или телефон.

Ние не носим отговорност за посочената от производителя информация за стоката каквото и да е забавяне или невъзможност да изпълни задълженията си, при възникването на обстоятелства независещи от магазина, възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на различните видове екрани на компютрите и техните настройки.

VІІІ. Права и задължения на клиентите:

Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, e-mail и адрес за доставка, да заплати цената на поръчаните от него стоки, както и определената сума за доставка, да получи поръчаните стоки, като осигури възможност за приемането им, да не прави фиктивни поръчки, да не дава измислени отзиви за даден продукт или друга невярна информация.

Клиентът има право да получи поръчаните от него продукти, да се откаже от тях в срок от четиринадесет работни дни от датата на доставка, спазвайки изискванията на Закона за защита на потребителите.

IX. ОТГОВОРНОСТ

Основното предназначение на продуктите предлагани в сайта е за наблюдение и охрана на лична движима и недвижима собственост.

Цялата отговорност за използване на продуктите се носи от Клиента. Отговорност на Клиента / Потребителя е да се увери, че спазва законите на държавата, в която се намира. С потвърждаване на тези общи условия Вие (Клиентът) се съгласявате да носите цялата отговорност за използването на продуктите и за спазване на законите, както и за злоумишлени и незаконни действия, вреди на трети лица и др.

 

X. Връзка с нас

 

ГАП 2000 ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД
гр. София 1000
бул. „Константин Величков“ 3
тел. 0878 700 674
еmail: support@Gvision.bg

 

Моля, преглеждайте периодично общите условия за настъпили промени.